Garantie en klachten

Hoe kan ik een klacht melden over gedragen schoenen?
Elke klacht mag gemeld worden via mail op contact@schoenencaramel.be met foto's en een  duidelijke omschrijving. Elke klacht wordt apart bekeken en behandeld. Voor elke klacht moeten we de vertegenwoordiger en/of fabrikant contacteren en hier kan een tijdje overheen gaan.  We houden u altijd op de hoogte van het verloop van dit proces.

We doen dan ook ons  uiterste best om voor elke klacht een passende oplossing te bieden.

Is er een garantie?   
Voor garantie zijn alleen de wettelijke garantie rechten van toepassing.  

Welke klachten worden niet vergoed?
Het is moeilijk om op te lijsten wat wel of niet onder garantie valt. Soms is het duidelijk een fabricagefout, maar soms is het niet even duidelijk en gaan we in overleg met verschillende partijen.
Wat valt zeker niet onder garantie:  slijtage van zolen en hakken, kale neuzen bij kinderschoenen, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, gebreken door een verkeerd gebruik (onderhoudsproducten,...).

schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Altijd op de hoogte van de laatste trends en aanbiedingen!